Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Фокус-покус від французького бренду Janod призначена для дітей у віці від 6 років, кількість гравців: 3-4, тривалість гри: 15 хв.
Мета гри strong> - першим вгадати хто ти ( відгадати картку, яка розташована у гравця на лобі) або позбутися від усіх своїх карт.
Підготовка до гри strong>: перемішайте карти і роздайте всім гравцям однакову кількість карт (12 карти для 4 гравців, 16 карти для 3 гравців). Карти необхідно розмістити малюнком вниз перед гравцем. Кожен гравець бере першу карту зі своєї колоди і, незважаючи на неї, прикріплює її до чола, використовуючи пов'язку. Ця карта (карта ідентичності) залишається видимої для інших гравців протягом всієї гри.
Правила гри strong>: гравець, який отримав карти останнім, починає гру. Він виконує роль активного чарівника. Він бере карту зі своєї колоди і розміщує її в центрі столу, щоб інші гравці бачили зображення. Якщо карта має хоча б один загальний критерій (зображення тварини або колір) з однією з карт на лобі принаймні одного гравця, гравцям потрібно торкнутися до цієї карті. Перший гравець, який торкнеться до цієї карті, стає активним чарівником і вказує пальцем на того гравця, чия карта ідентичності має принаймні один загальний критерій з картою, яка розміщена на столі. Якщо немає жодного загального критерію з картою ідентичності кого-небудь з гравців, або якщо жоден гравець не хоче торкнутися до карти, боячись надати дуже велику підказку, то тоді гравець зліва (наступний гравець за годинниковою стрілкою), стає активним чарівником. Якщо гравець стосується до карти помилково, коли карта не має жодного загального критерію з картою ідентичності кого-небудь з гравців (не враховуючи власну карту), то гравець змушений забрати цю карту в свою колоду. Гравець зліва стає активним чарівником. Щоразу активний чарівник розкриває зі своєї колоди нову карту, розміщуючи її в центрі столу. P> Відгадування ідентичності і завершення гри strong>: перед тим як відкрити нову карту з колоди, активний чарівник може спробувати визначити свою карту ідентичності. Якщо активний чарівник правильно відгадує карту, він автоматично позбувається всіх своїх карт і стає переможцем в грі! Якщо активний чарівник помиляється, від розміщує карту ідентичності в центрі столу, а замість цього прикріплює до чола іншу карту зі своєї колоди. Всі інші волшнбнікі віддають цьому гравцеві по одній карті з своєї колоди.